Sleepless

Kan inte sova. 
Höll en föreläsning om ångest nu ikväll och drabbades lägligt av min för tillfället kallade "levaxinångest" när jag kom hem (hjärtklappning och sömnlöshet). 
Har höjt dosen igen, värdet är på väg ner men det verkar inte ha bråttom... Men snart så! (Och obehaget på nätterna går över om några dagar). 

Mina bröst.
1. De har en konstig form. Varken bättre eller sämre, bara konstiga. 

2. Bröstvårtorna har ändrat karaktär och är ömma som ögat. 

3. Det har börjat läcka råmjölk, eller "klägg" som är ett bättre beskrivande ord. Det är som klister. Och när det stelnar blir det som små kaksmulor i bh-n. Sådär skönt. 

Bebisen har börjat sparka!! Snackar inte om nåt "bubbel" utan det känns som om den gör kullerbyttor, den har buffat och haft sig flera gånger under dagen. Så fantastisk och tveklös känsla! Mer sånt! 

Lite osammanhängande inlägg kan tyckas, men det fyllde sin funktion. Gäsp och godnatt! 

Har förresten massa ägglossningstest att ge bort, men återkommer om det. Påminn mig annars! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0